Køreplan for hjemmeside

Vores arbejde tager ca. 14 dage

1. Dialog og afdækning

Indledende forventningsafstemning om dine krav og behov til en ny  hjemmeside. Beskriv gerne dine specielle ønsker, din målgruppe m.v. Giv os også gerne jeres designmanuel eller send links til eksempler, som du finder inspirerende.

2. Udkast

Udkastet til den nye hjemmeside designes. Et udkast er ikke en færdig hjemmeside, men et layoutmæssigt bud på, hvordan hjemmesiden kommer til at se ud. Det endelige resultat kan variere meget i forhold til dit endelige  indhold.

Designudkast til din nye hjemmeside
- Dine overvejelser er vigtige

Udkastet til den nye hjemmeside udarbejdes efter dine ønsker. Du kan med fordel fremsende kravspecifikation, links og andet materiale, du vil sammenlignes med, så udkastet bliver så tæt på dine forventninger som muligt.

Udkastet er ikke en færdig udgave af hjemmesiden, men et designmæssigt udkast med demoindhold.
Fremsend billeder fra din virksomhed for at få et mere retvisende udkast.

Billederne har stor betydning for udtrykket på hjemmesiden. Kender du allerede til dit logo, tekster, kontaktinformationer m.v., må du meget gerne sende dem, inden vi laver udkastet - det fremskynder projektet og  giver et mere tydeligt billede af det færdige resultat

Korrektur? Vil du have læst korrektur på dine tekster, kan vi også klare det. Kontakt os og hør om prisen.

Betalingen foregår i to rater.

Rate 1 af 2: Ved godkendt udkast fremsendes en faktura, som udgør halvdelen af grundbeløbet.

Rate 2 af 2: Når hjemmesiden er færdig og installeret på dit webhotel eller ved løbende måned + 30 dage fremsendes faktura for rate to. Rate to består af den sidste halvdel af grundbeløbet + evt. ekstra tilkøb (som fx flere tekstsider, avancerede moduler eller korrekturlæsning).

Din opgave: Fremsend så meget information, som muligt

For at kunne begynde at udvikle udkastet til en rigtig hjemmeside, er det vigtigt at du leverer dit indhold til os.

  • Billeder (Vigtigt)
  • Logo (Vigtigt)
  • Ønskede funktioner
  • Menustruktur
  • Ønskede sider
  • Tekster til alle sider
  • Kontaktoplysninger
  • Link til Sociale medier
  • Åbningstider
  • Menukort
  • Felter til kontaktformlar
  • Certificeringslogoer
  • Designprofil - Fonts, farver
  • Ønsker til design (Vigtigt)
  • ... og andet relevant materiale for din virksomhed

OBS: Det er vigtigt, at du fremsender så meget materiale som muligt til udkastet, så vi har nogle elementer at arbejde ud fra. Det er oftest leveringen af indhold til hjemmesiden, der får et webprojekt til at blive forsinket.

3. Udvikling

Vi udvikler, programmerer og installerer den færdige hjemmeside

4. Integrationer

Integrationer som adwords, fragt, betalingsløsning m.v. installeres

5. Afslutning

Vi laver de sidste justeringer og rettelser.

6. Gennemgang

Når hjemmesiden er færdig, får du, hvis du ønsker det, en kort introduktion via Skype i, hvordan du arbejder i WordPress med at redigere sidernes tekster og billeder.

Skype: detbedreselskab
Varighed: ca. 30-45 min.

Installation på dit webhotel

Vi skal bruge adgangskoder, bruger-id m.m. til dit webhotel (FTP og database). Hvis du har købt et af vores webhoteller, har vi naturligvis alt, der skal bruges.

Installation

Når alt ovenstående er på plads, er din hjemmeside klar til at komme online. Din nye hjemmeside med hele systemet installeres på dit webhotel og der oprettes sider med dine informationer, tekster og billeder. De sidste små rettelser gøres her.

Oplysninger om dit webhotel:

FTP-adgang:
Host: fx ftp.ditdomæne.dk
Brugernavn (User):
Kodeord (Password):
Port:

MySQL Database:

Host: fx localhost
Database:
Brugernavn (User):
Adgangskode (Password):

NÅR HJEMMESIDEN ER FÆRDIG....

Efter den færdige opsætning og de sidste rettelser har fundet sted, er hjemmesiden din og du kan gå igang med at administrere den selv.

Har du efterfølgende behov for, at vi laver nogle ændringer eller tilføjelser på siden, foregår det derfor efter vores Webmaster-service til en fast timepris - afregnet p. påbegyndt halve time.

Der vil løbende komme systemopdateringer til din hjemmeside, som sikrer mod hacking og forbedrer sidens ydelse. De skal naturligvis installeres og vedligeholdes. Du kan gøre det selv eller du kan lade os stå for serviceringen af din side. Det kan enten ske fra gang-til-gang (Ad hoc) eller løbende med vores serviceaftale.

AD HOC UDVIKLING OG SERVICE

Har du behov for videreudvikling på hjemmesiden med nye funktioner eller nye sideopsætninger, sker det efter vores webmaster-timepris. Du er også velkommen til at indhente en fast pris. Opgaver afregnes pr. påbegyndt halve time.

300,- inkl. moms / 30 min.

SERVICEAFTALE

Hvis du ønsker, at vi sørger for altid at holde din hjemmeside up-to date med alle opdateringer, kan du vælge at benytte dig af vores serviceaftale.

2.000,- inkl. moms / årligt

OBS: Hvis du har webhotel igennem Det Bedre Selskab, er Serviceaftalen altid inkluderet i dit abonnement.

Betalingen foregår i to rater.
Rate 1 af 2: Ved godkendt udkast fremsendes en faktura, som udgør halvdelen af grundbeløbet.
Rate 2 af 2: Når hjemmesiden er færdig og installeret på dit webhotel eller ved løbende måned + 30 dage fremsendes faktura for rate to. Rate to består af den sidste halvdel af grundbeløbet + evt. ekstra tilkøb (som fx flere tekstsider, avancerede moduler eller korrekturlæsning).